دومین لیگ کادر نوجوان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود
دومين ليگ کادر نوجوان کانون‌هاي مساجد برگزار مي‌شود

دومین لیگ کادر نوجوان کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

حجت الاسلام والمسلمين حيدري از برگزاري دومين ليگ کادر نوجوان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با هدف کنشگري نوجوانان پيشران در عرصه مسئوليت پذيري در کانون هاي مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 61024 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، حجت الاسلام والمسلمين «محمدرضا حیدری» با اشاره به برگزاری دومين ليگ کادر نوجوان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم، گفت: در فصل دوم این لیگ سه کارویژه تعریف شده که ماه مبارک رمضان، دهه کرامت و اعتکاف علمی ویژه خرداد ماه سال آینده را شامل می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به اینکه این لیگ برای چهار فصل در سال تعریف شده است، گفت: کادر نوجوان کانون های مساجد استان قم در اولین فصل این ليگ در سه کارویژه دهه فجر، ایام شعبانیه و انتخابات به رقابت پرداختند و برترین ها پس از داوری در مراسم سالگرد تاسیس کانون های مساجد تقدیر شدند.

 

وی ادامه داد: رقابتی جذاب و تیمی را در فصل قبل شاهد بودیم که با کنشگری کادر نوجوان همراه بود؛ کنشگری که در آن ایده های جذاب، خلاقانه و نو وجود داشت.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به جوایز دومین ليگ کادر نوجوان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم افزود: بیش از 50 میلیون تومان جایزه به برگزیدگان در ۴ فصل اهدا می شود.

 

حیدری تصریح کرد: دومین ليگ کادر نوجوان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم از 20 اسفندماه 1402 آغاز شده  و تا 29 خرداد ماه 1403 ادامه  دارد.