دیدار و گفت‌وگوی کادر نوجوان کانون های مساجد قم با مدیران ارشد استان
ديدار و گفت‌وگوي کادر نوجوان کانون هاي مساجد قم با مديران ارشد استان

دیدار و گفت‌وگوی کادر نوجوان کانون های مساجد قم با مدیران ارشد استان

جمعي از کادر نوجوان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم در قالب دو نشست صميمي جداگانه با رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و مديرکل ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري قم ديدار و گفت‌وگو کردند.
شناسه خبر : 61473 تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، جمعی از نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم در قالب دو نشست جداگانه در تاریخ 30 فروردین 1403 با رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و مديرکل ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري قم ديدار و گفت‌وگو کردند.

 

در نشست اول که در ساختمان شهرداری قم برگزار شد، پسران نوجوان معاون ارتباطات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، با «مهدی کلانترزاده» مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم دیدار و گفتگو کردند.

 

در نشست دوم نیز دختران نوجوان کادر کانون با «محمد حسن ذاکری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در ساختمان این شورا دیدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد هماهنگی هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم نیز در این دو نشست حضور داشت.



نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی کادر نوجوان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم در این نشست های صمیمی با مدیران ارشد استان، به بیان نظر‌ها و دیدگاه‌های خود درباره موضوعات مختلف پرداختند.