دیدار و گفت‌وگو مسئول دبیرخانه طرح ملی شهید رئیسی با مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی
ديدار و گفت‌وگو مسئول دبيرخانه طرح ملي شهيد رئيسي با مديرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوي

دیدار و گفت‌وگو مسئول دبیرخانه طرح ملی شهید رئیسی با مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی

حجت الاسلام والمسلمين حيدري مسئول دبيرخانه طرح ملي شهيد رئيسي با «مجتبي مختاري» مديرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوي ديدار و گفت‌وگو کرد.
شناسه خبر : 63456 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» مسئول دبيرخانه طرح ملي شهيد رئيسي با «مجتبی مختاری» مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.


مسئول دبيرخانه طرح ملي شهيد رئيسي در این دیدار که در مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام دبیرخانه نهضت فراگیر کادر نوجوان در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و ظرفیت های آن ارائه و بر همکاری با مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی تاکید کرد.


در این دیدار ضمن تاکید بر توانمندسازی متربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با محوریت کتاب «بی نهایت»، برگزاری دوره های تربیت مربی ویژه مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد در فضای مجازی و تعاملات بیشتر در راستای برگزاری اردو در مشهد مقدس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


شایان ذکر است موسسه جوانان آستان قدس رضوی، رسالت اصلی خودش را با استعانت از آستان انسان‌ساز امام رضا علیه السلام بر محور رشد و تعالی معرفتی و معنوی جوانان و نوجوانان بنا نهاده است تا نسلی ذیل این پرچم مقدس برای نقش آفرینی در اجتماع آماده شوند. تدوین و تالیف متون محتوایی، سامانه جامع آموزشی، اعزام کاروان‌های زیر سایه خورشید، تلاش برای آزادی زندانیان، اردوگاه آسمان هشتم و مجتمع دانشجویی امام رضا علیه السلام از مهمترین برنامه ها و فعالیت های این موسسه می باشد.