نوجوانان کانون «مدافعان حرم» قم در تاسوعای حسینی، موکب عشق و ارادت برپا کردند
همزمان با فرارسيدن تاسوعاي حسيني، نوجوانان پرشور کانون فرهنگي هنري «مدافعان حرم» مسجد امام زمان(عج) منطقه ۶، با عشق و ارادت به ساحت سيدالشهدا (ع)، موکبي را برپا کرده و در اين روز عزيز به عزاداران و عاشقان اهل بيت (ع) خدمترساني ميکنند.
شناسه خبر : 75409 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۵ زمان انتشار : ۱۵:۳۰
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قم، در روز تاسوعای حسینی، نوجوانان کانون فرهنگی هنری «مدافعان حرم» با اقتدا به علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، در اقدامی خودجوش و عاشقانه، موکب پذیرایی و خدمترسانی را در جوار مسجد امام زمان(عج) منطقه ۶ برپا کردند.
این موکب که با تلاش و همت نوجوانان برپا شده است، جلوهای زیبا از شور و دلدادگی نسل جوان به مکتب عاشورا را به نمایش میگذارد. آنان با افتخار در حال خدمترسانی به عزاداران حسینی هستند.
نوجوانان کانون «مدافعان حرم» در این روزهای غمبار شهادت، با نیت قرب الهی و عرض ارادت به ساحت مقدس امام حسین (ع) و یاران باوفایش، با توزیع نذورات و ارائه خدمات مورد نیاز، فضایی معنوی و سرشار از عشق حسینی را برای حاضرین فراهم آوردهاند.
برپایی این موکب توسط نوجوانان، گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری و خدمترسانی در جامعه، به ویژه در میان نسل جوان، محسوب میشود و یادآور ارزشهای متعالی قیام عاشورا است.